Dodatkowa godzina języka angielskiego, dla uczniów potrzebujących
wsparcia w nauce - wtorek godz. 9.00.Jeśli macie zajęcia, to może być o godz. 10.00.
Zapraszam
Dear Students,
Thank you all for this year’s work.
Have a nice and happy holiday
with lots of smile and joy.
Stay healthy and safe, take a rest
and come back in September
with fantastic holiday memories.
Your English teacher
15.06-25.06.2020
LEKCJE POWTÓRZENIOWE
8.06-12.06.2020
Lesson 1,2
Subject: Revision and consolidation of material from class V.
Powtórzyć słowniczki do wszystkich rozdziałów w podręczniku, gramatykę str. 122-131 w zeszycie ćwiczeń oraz rozmówki we wszystkich częściach "C" podręcznika.
Lesson 3
Subject: "The London Eye".
Wykonać notatkę o kole widokowym w Londynie. Osoby, które uczestniczą w lekcjach online nie muszą przesyłać.
1.06.-5.06.2020
Nauczyć się wszystkich słówek ze str. 102 w podręczniku.
Nie trzeba nic przesyłać.
Lesson 1
Subject: Giving directions - exercises.
Zeszyt ćw. str. 98-99.
Lesson 2, 3
Subject: Revision and consolidation of unit VIII
Zeszyt ćw. str. 100-101
Samoocena - podręcznik str. 103 - same odp. do zeszytu.
25.05-29.05.2020
Nie trzeba nic przesyłać.
Nauczyć się czytać, tłumaczyć i opowiadać o Wielkim Kanionie (str. 98)
oraz pytać o drogę i wskazywać, jak dojść w różne miejsca
(rozmówki str. 100 - żółta ramka).
Zeszyt ćwiczeń str. 97.
Lesson 1
Subject: Things to do on holiday - speaking practice.
Ćw. 5 i 6 str. 99 - ustnie / podręcznik
Lesson 2
Subject: To be going to - wyrażanie zamiaru.
Przepisać pomarańczową ramkę str. 99 z podręcznika .
Ćw. 7, 8 str. 99 - ustnie / podręcznik
Lesson 3
Subject: "Destinations" - listening and reading. Giving directions.
Przepisać i przetłumaczyć żółte rozmówki ze str. 100 z podręcznika.
18.05 - 22.05.2020
Termin przesyłania prac: do 22 maja.
Zeszyt ćw. str. 94-96- przesyła I grupa.
Nauczyć się czytać, tłumaczyć i opowiadać "The Crystal Ball Mystery" str. 96.
Lesson 1
Subject: The Crystal Ball Mystery VIII - reading and listening.
Przepisać środki transportu, czasowniki związane z podróżowaniem - 102 str.
i nauczyć się - nie przesyłać.
Lesson 2
Subject: Have a nice trip! Talking about travelling.
Przepisz poniższe słowa i zwroty (naucz się ich)
oraz ułóż z nimi 5 zdań o różnych środkach transportu przesłać.
comfortable - wygodny
fast - szybki
slow - powolny
exciting - ekscytujący
dangerous - niebezpieczny
tiring - męczący
boring - nudny
noisy - głośny, hałaśliwy
not feel well - nie czuć się dobrze
be scared - bać się, być przestraszonym
get stuck in a traffic jam - utknąć w korku ulicznym
Lesson 3
Subject: "The Grand Canyon" - reading and listening.
Talking about things to do on holiday.
Przepisz wakacyjne czynności - str.102 i naucz się ich/ nie przesyłać.
Na podstawie tekstu ze str. 98 napisz notatkę o Wielkim Kanionie
oraz czy chciałbyś zwiedzić to miejsce i dlaczego
(min. 50 słów) - do przesłania.
Wyobraź sobie, że byłaś /byłeś na wakacjach Twoich marzeń. Opisz, co robiłeś wykorzystując jak najwięcej zwrotów z zielonej ramki na str. 99("Things to do on holiday")
Pamiętaj, żeby zamienić czasowniki na czas przeszły prosty - do przesłania..
11.05-15.05
Termin przesyłania prac: 15 maja
Lesson 1
Subject: Revision of unit 7.
Przesłać poniższe dwa ćwiczenia:
Exercise 1
Przepisz czasowniki, podaj ich formy Past Simple oraz przetłumacz na język polski,
według wzoru:
feel - felt czuć, odczuwać
know
build
ride
sing
say
come
find
blow
see
win
get
drink
eat
leave
make
Exercise 2
Przetłumacz na język angielski, według wzoru.
1. Styczeń jest pierwszym miesiącem roku.
January is the first month of the year.
2. Luty jest drugim miesiącem roku.
3. Marzec jest trzecim miesiącem roku.
4. Kwiecień jest czwartym miesiącem roku.
5. Maj jest piątym miesiącem roku.
6. Urodziny Kate są 13 maja.
Kate's birthday is on the thirteenth of May.
7. Urodziny Jane są 31 lipca.
8. Urodziny Toma są 12 sierpnia.
9. Moje urodziny są..................... .
10. Urodziny mojej mamy są............................. .
Lesson 2
Subject: Consolidation of unit VII.
Ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń str. 88 - 89 - zrobimy wspólnie.
Przesłać poniższe 2 ćwiczenia:
Exercise 1
Ułóż pytania do zdań, według wzoru. Pamiętaj o zamianie czasowników na I formy.
1. Mum made a cake for Sally's birthday.
Did Mum make a cake for Sally's birthday?
2. Dad took the chairs out of the living room.
.................................................................................. ?
3. They found colourful balloons.
................................................................................... ?
4. Sally felt very excited.
....................................................................................?
5. They had a whale of a time at the party.
.....................................................................................?
Exercise 2
Ułóż przeczenia do zdań, według wzoru. Pamiętaj o zamianie czasowników na I formy.
1. Mum mad cupcakes.
Mum didn't make cupcakes.
2. Dad took out all the carpets.
........................................................................
3.Sally felt terrible.
....................................................................... .
4. They drank ice tea.
....................................................................... .
5. They watched Star Wars at the party.
...................................................................... .
Lesson 3
Subject: Explorers' Club: "Ice hockey"
Zeszyt ćw. str. 90 - 91 - do przesłania I grupa (bo druga zdążyła zrobić podczas zajęć).
Na podstawie tekstu ze str. 92 napisz min. 50 słów o hokeju na lodzie- do przesłania (wszyscy).
Ćw. 9*str. 89 - przesyłają ochotnicy.
4.05-8.05
Lesson 1Subject: Questions in Past Simple - exercises.
Ex.10 p. 87 - ustnie.
Lesson 2
Subject: Talking about sports and sports rules.
Do nauczenia się:
czytać, tłumaczyć i opowiadać o ulubionych sportach Scotta i Tarcy
oraz zasadach w nich obowiązujących.
Przepisać "Phrase Book str. 88 - nie przesyłać.
Str. 88- zrobimy wspólnie.
Do przesłania:
1. Describe Scott's and Tracy's favourtie sports (str. 88). Min. 50 słów.
2. Write about your favourite sport. What do you need to play it? What are the rules in this sport? Min. 50 słów
Lesson 3
Subject: Extreme sports and equipment - lexical and pronunciation exercises.
Zeszyt ćwiczeń str. 86-87 - zrobimy wspólnie.
27.04 - 1.05. 2020
Lesson 1Subject: "Rock climbing" - reading, listening and speaking.
Ex.1,2,3,4,5 p. 86-87 - zrobimy wspólnie.
Przepisać "Zwroty i wyrażenia związane ze sportem" str. 90 i nauczyć się ich (nie przesyłać).
Czytać, tłumaczyć i opowiadać "Rock climbing" (str. 84 też aktualna).
Praca w parach na ocenę: ułożyć do zeszytu razem 15 zdań ze słówkami ze str. 90
(sportami ekstremalnymi i zwrotami związanymi ze sportem) i przesłać do nauczyciela. W pary uczniowie dobierają się sami - poza zajęciami.
Lesson 2
Zeszyt ćwiczeń str. 84 -przesłać.
Przepisać do zeszytu (wersja łatwiejsza - kto przepisał poprzenią, dłuższą wersję, to nie musi przepisaywać tej poniższej):
Lesson 3
Subject: Past Simple - "Wh-questions". Pytania szczegółowe.
Zeszyt ćw. str. 85 - przesłać.
Who? Kto?
What? Co?
When? Kiedy?
Where? Gdzie?
Why? Dlaczego?
Whose? Czyj?
Słówko pytające + did +podmiot + I forma czasownika + reszta zdania.
Where did you swim yesterday?
Gdzie ty pływałeś wczoraj?
What did you do at the beach?
Co robiłeś na plaży?
When did you go to bed last night?
Kiedy poszedłeś spać zeszłej nocy?
Ex. 8,9,10 p. 87 - zrobimy wspólnie.
22.04 - 24.04.2020
Temat 1
Subject: Past Simple - workbook exercises.
Ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń.
Temat 2
Subject: Relating past events - speaking and writing.
Uzupełnić wykreślankę na str. 82 w zeszycie ćwiczeń (ćw. 2)
oraz czasowniki w czasie przeszłym - do przesłania.
Cała strona 83 zeszyt ćwiczeń - do przesłania.
Do zeszytu przepisać kolejne 15 czasowników nieregularnych
z okładki zeszytu ćwiczeń, wraz z tłumaczeniem i przesłać.
Osoby, które nie uczestniczyły w lekcji online przesyłają
str. 82-83 z zeszytu ćw. (całość).
15.04.-21.04.2020
Temat 1: The Crystal Ball Mystery: You are under arrest!
Przeczytac historyjkę i zrobić ćw. 2 str. 84 z podręcznika
(same odpowiedzi do zeszytu) -
(przysyłają osoby, które nie uczestniczyły w lekcji online).
Temat 2: Past Simple - irregular verbs.
Przepisać -(przysyłają osoby, które nie
uczestniczyły w lekcji online).
Czasowniki nieregularne nie tworzą czasu Past Simple przy pomocy końcówki -ed.
Trzeba znaleźć ich II formy w tabeli czasowników nieregularnych
i zapamiętać je. (Tabela znajduje się na samym końcu zeszytu ćwiczeń - na okładce).
Ex. 5 p. 85
fall - fell spadać, upadać
swim - swam pływać
find - found znaleźć, znajdować
fly - flew latać
see - saw widzieć, zobaczyć
leave - left opuszczać, zostawiać
hear - heard słyszeć
get - got dostawać, otrzymać, dotrzeć
Ex. 6 p. 85
buy - bought kupować
catch - caught łapać
do - did robić
drink - drank pić
eat - ate jeść
feel - felt czuć się
get - got
have -had mieć
go - went iść, jechać
make - made - robić, wykonywać
read - read czytać
take - took brać
Temat 3: Irregular verbs - exercises.
Ćw. 7 i 8 str. 85 z podręcznika - same odpowiedzi (przysyłają osoby, które nie
uczestniczyły w lekcji online).
Przepisać słówka "sporty ekstremalne" str. 90 (podręcznik)
Czytać i tłumaczyć str.84 i 76
Z tabelki na okładce zeszytu ćwiczeń przepisać 15 linijek.
Bez wysyłania.
............................................................................................................................
Nauczyć się na oceny: czytać i tłumaczyć str. 76,
odmiana Past Simple - tabelka z bloga (która jest w zeszycie)
żółta ramka str. 76, czas wolny, film i telewizja str. 78
02.04-08.04
Temat 1: Writing a film review.
Przepisać 1 recenzję do wyboru: "Shrek" (8,9 str. 77), "The Pink Panther" lub "Batman"
(3 str.79)
Temat 2/3: Revision and consolidation of unit 6.
Uzupełnić zeszyt ćw. str. 76-77
Do zeszytu: ćw. 2 str. 79 z podręcznika.
............................
(Zadanie dodatkowe dla ochotników* :
Napisać recenzję wybranego przez siebie filmu -ćw.11 str.77:
Paragraf 1:Podać tytuł oraz jaki to gatunek filmowy.
Paragraf 2: O czym był ten film?
Paragraf 3: Którzy bohaterowie Ci się podobali i dlaczego?
Paragraf 4: Twoja opinia o filmie
(może być pozytywna, zachęcająca do jego obejrzenia:
You should watch it! Powinniście go obejrzeć!
It's definitely worth watching. Jest z pewnością wart obejrzenia.
lub negatywna:
I wouldn’t really recommend it because... Nie polecałbym tego, ponieważ...)
26.03- 01.04
TEMAT 1: Past Simple - pytania i przeczenia.
Wykonać całe ćw. 7 str. 75 z podręcznika do zeszytu.
Podaję jeszcze odmianę, bardzo proszę przepisać.
TEMAT 2: Hobbies and interests
TEMAT 2: Hobbies and interests
Dialog na stronie 76 w podręczniku. Ćw. 2 str. 76 do zeszytu.
Przepisać i przetłumaczyć żółtą ramkę z podręcznika - str. 76
Nauczyć się słówek “Czas wolny” str.78.
Przepisać i przetłumaczyć żółtą ramkę z podręcznika - str. 76
Nauczyć się słówek “Czas wolny” str.78.
TEMAT 3:
Hobbies and interests - ćwiczenia. Zeszyt ćwiczeń - str. 74,75.
Nauczyć się słówek “Film i telewizja” str. 78.Z POPRZEDNIEGO MATERIAŁU aktualne tylko te zagadnienia
- Czytać i tłumaczyć "The Crystal Ball Mystery" str. 72
- Ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń do str. 73.
"The Crystal Ball Mystery" str. 72
Przeczytać definicje czasu Past Simple ( str.128-129)
Przepisać "Grammar" str. 73
Przepisać i przetłumaczyć "Vocabulary" str. 73, 75
Ćwiczenia z podręcznika: 4 str. 73; 5, 8 str. 73 - same odpowiedzi
Przeczytać t "Who was Walt Disney?" -str.74, ćw. str.74-75 same odp.
Zeszyt ćw. str. 70-73
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz