PROSIMY UCZNIÓW kl. V o wysyłanie prac z języka polskiego na adres:
agat.z@wp.pl
22.06-25.06.2020
22.06
Temat: Charakterystyka Nel.
Narysuj w formie słoneczka zestaw cech, którymi wyróżniała się bohaterka powieści H. Sienkiewicza.
23.06
Temat: W afrykańskiej wiosce. (lekcja on-line)
24.06
Temat:Podsumowanie lektury. (karta pracy zostanie przesłana na e-mail)
25.06
Temat: Niech żyją wakacje :)
Drodzy Uczniowie przygotujcie podręczniki oraz lekturę do zwrotu 22 czerwca
(będę w szkole od godz.9:00)
15.06.2020 r.
Temat: Poznajemy postać Stasia Tarkowskiego.
Na podstawie rozdziału I napisz informacje o bohaterze:
1.
Przedstawienie postaci (ile ma lat, gdzie się urodził, kilka słów o
rodzinie, co oznacza wyrażenie "Staś - dzieckiem pustyni"?
2. Wygląd zewnętrzny bohatera.
3. Jakie ma umiejętności i czym się interesuje.
22.06. 2020 r.
Temat: Charakterystyka Stasia Tarkowskiego. (zdjęcie pracy).
Na podstawie przeczytanej lektury napisz jakie cechy charakteryzowały chłopca, a każdą cechę uzasadnij przykładem.
(pracę możesz wykonać w dowolnej formie - tabelka, opis, grafika)
Tematy: 8.06- 10.06
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Jak przygoda, to tylko w Afryce.
Opisz w zeszycie jedną z przygód Stasia i Nel. (proszę o przesłanie zdjęcia pracy).
WTOREK:
Temat: Afrykańskie pejzaże. (lekcja on-line)
ŚRODA:
Temat: Cuda Afryki.
Karta pracy zostanie przesłana na e-maila.
Tematy 01-05. 06. 2020 r.
LEKTURA OD 8 maja
PONIEDZIAŁEK
Temat: Interaktywne ćwiczenia ortograficzne.
Wykonajcie podane ćwiczenia. Wystarczy kliknąć w link.
1. Krainy geograficzne:
2. Ruletka – rz wymienne:
3. Zasady pisowni z przykładami:
4. Uporządkuj wyrazy w zdaniu:
5. Wstaw poprawnie napisane brakujące słowo:
WTOREK
Temat: Cechy rodzajów literackich (lekcja online).
ŚRODA
Temat: Poznajemy biografię H. Sienkiewicza.
Zapiszcie w zeszycie kilka zdań o życiu pisarza.
CZWARTEK
Temat: Elementy świata przedstawionego.
Zapiszcie
w formie słoneczka notatkę - wszystkie elemnety świata przedstawionego
(czas wydarzeń, miejsce wydarzeń, bohaterowie, narrator, narracja).
PIĄTEK
Temat: Lekcja wprowadzająca do lektury "W pustyni i w puszczy". (on-line).
25-29.05.2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Z okazji Dnia Matki...
Napisz w zeszycie piękne życzenia dla swojej mamy. Swoją pracę możesz ozdobić.
(zdjęcie pracy do 26.05)
WTOREK:
Temat: Podmiot domyślny i szeregowy (lekcja online).
ŚRODA:
Temat: Rodzaje podmiotu - ćwiczenia.
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń ćw. 6,7,8 str.48
CZWARTEK:
Temat: Baśń - powtórzenie.
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń polecenia.
str.141 (przeczytaj tekst) ćw. 7,8,9
PIĄTEK: Epika, liryka, dramat - cechy rodzajów literackich (lekcja online)
18-22.05
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Dedykacja - ćwiczenia.
Wykonajcie w zeszycie ćwiczeń zad.2,3,4,5 str.135
WTOREK:
Temat: Zdania złożone podrzędnie. (lekcja on-line)
ŚRODA, CZWARTEK:
Temat: Wiosna wokół nas.
Twoim zadaniem jest wykonanie fotografii wiosennego krajobrazu -
może być Twój ogródek, pole łąka za domem, staw itp.
i opisanie tej ilustracji. Zdjęcie wraz z opisem prześlij
na mojego e-maila do 26 maja.
PIĄTEK:
Temat: Przecinek w zdaniu złożonym. (lekcja on-line)
11.05-15.05. 2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Jak napisać dedykację?
Przepisać
do zeszytu "Jak napisać dedykację?" (bez informacji o przydatnych
słowach)
oraz napisać swój przykład dedykacji str. 29
WTOREK:
Temat: Zdania złożone współrzędnie (lekcja on-line)
ŚRODA, CZWARTEK:
Temat: Kiedy mała, a kiedy wielka litera?
Przypomnienie wiadomości str. 319-321
Zeszyt ćwiczeń: ćw. 2,3,4,5,7,8 (korzystajcie z informacji z podręcznika oraz słownika ortograficznego).
PIĄTEK:
Temat: Zdania złożone podrzędnie (lekcja on-line)
04-08.05.2020 r.
PONIEDZIAŁEK
Temat: Czytamy tekst ze zrozumieniem.
Bardzo proszę o samodzielne wykonanie i przesłanie zdjęcia z odpowiedziami.
WTOREK
Temat: Związki wyrazów w zdaniu.
Lekcja on-line.
ŚRODA, CZWARTEK
Temat: Niezwykła tajemnica zamku.
Przeczytajcie tekst str. 307
Poszukaj w słowniku frazeologicznym (jeśli ktoś nie ma w wersji książkowej, podaję wersję on-line https://frazeologia.pl/) związków wyrazowych związanych ze strachem,
np: strach ma wielkie oczy i zapisz je w zeszycie. Wybierzcie te, których znaczenie rozumiecie.
PIĄTEK
Temat: Ćwiczenia sprawdzające znajomość części zdania.
-zajęcia on-line (szczegóły zaliczenia podam we wtorek podczas lekcji).
27.04 - 30.04. 2020
1.PONIEDZIAŁEK
TEMAT: Ćwiczenia utrwalające pisownię "nie" z różnymi częściami mowy.
Zeszyt ćwiczeń: 2,3,4,7,8 str. 82
2. WTOREK
TEMAT: Jak wyrazy łączą się w zdaniu? - lekcja online
3. ŚRODA
TEMAT: Wyprawa pełna emocji.
Przeczytaj tekst str. 304 i ułóż krzyżówkę z hasłem PRZYGODA.
*Przy układaniu haseł i pytań do nich skorzystaj z przeczytanego tekstu. (zdjęcie pracy).
4. CZWARTEK
TEMAT: Jak zbudowana jest książka?
Należy przerysować ilustrację do zeszytu.
20.04-24.04.2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
TEMAT: Dlaczego warto czytać książki?
Przeczytaj tekst str. 288
Napisz w zeszycie - jaką wartość ma czytanie książek? (notatka pod tematem).
WTOREK:
TEMAT: "Smak przygody" - budowa wiersza. (lekcja on-line)
ŚRODA:
TEMAT: "Martyna na dachu świata".
Przeczytaj tekst str. 302
Zapisz pod tematem "nową wiadomość" str. 303
Praca domowa: Napisz, jaki zakątek świata chciałbyś
odwiedzić i dlaczego. (zdjęcie pracy)
CZWARTEK:
TEMAT: Ćwiczymy ortografię.
Niech każdy wykona podane ćwiczenie ortograficzne,
aby utrwalić pisownię.
PIĄTEK:
TEMAT: Utrwalenie wiadomości o częściach zdania.(lekcja on-line)
Tematy z języka polskiego klasa 5 - 15.04-17.04.
Środa:
Temat: Kiedy używamy wielokropka?
Wpisz pod tematem "nową wiadomość" str.279
Wykonaj ćwiczenie 2 str. 279 - Ułóż trzy zdania,
w których użyjesz wielokropka.
Czwartek:
Temat: List mailowy - Jak zmieniło się moje życie
odkąd nie chodzę do szkoły.
Napiszcie
do mnie list, w którym opiszecie mi, jak spędzacie dzień?,
co się
zmieniło odkąd przestaliście chodzić do szkoły?
czy czegoś Wam brakuje? ,
a może coś zyskaliście dzięki tej sytuacji?
Czekam na Wasze
przemyślenia do niedzieli 19.04.2020 r.
Piątek:
Temat: Pisownia "nie" z różnymi częściami mowy (lekcja on-line)
.......................................................................................................................
Tematy zajęć z języka polskiego: 06-08.04. 2020 r.
Przypominam o przesyłaniu tylko i wyłącznie tych prac,
które są oznaczone podpisem "zdjęcie pracy". Dziękuję.
PONIEDZIAŁEK: Czy można żyć bez mediów?
Zapiszcie w zeszycie:
Media to środki masowego przekazu: telewizja, Internet, radio, prasa.
Służą do społecznego komunikowania się w szerokim zasięgu.
Zapisz
w tabeli korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z mediów
(po
jednej stronie co dzięki nim zyskujemy, a po drugiej stronie ich
negatywne skutki)
- (zdjęcie pracy)
WTOREK: Ćwiczenia ortograficzne.
Dziś nie zapisujemy żadnych informacji pod tematem.
-wejdźcie na stronę Pisupisu.pl
-wybierzcie zakładkę "klasa 4"
-następnie wybierzcie zakładkę "ortografia ch i h" z
menu po lewej stronie (trzeba niżej zjechać kursorem.
-wykonajcie sobie dwa z zaproponowanych 13 ćwiczeń.
Miłej zabawy :)
ŚRODA: Czym dopełnić zdanie? - dopełnienie.
Lekcja zostanie nagrana i jak zawsze otrzymacie do niej link z opisem lekcji.
.....................................................................................................................
W
nawiasach podane są informację, którą pracę należy przesłać do mnie
w
dowolnej formie (e-mail, messenger, mms - do wyboru).
Jeśli nie ma
takiej informacji, proszę nie przesyłać.
Otrzymuję bardzo dużo
wiadomości z różnych miejsc pracy i ciężko
jest później wyselekcjonować
poszczególne osoby i ich prace.
Dziękuję:)
Tematy na kolejny tydzień : 30. 03 - 03. 04. 2020 r.
1. Poniedziałek:
Temat: Zabójca o wrażliwym sercu - "Powrót taty" A. Mickiewicza
1. Przeczytaj uważnie tekst str. 244
2. Wykonaj słoneczko skojarzeń z wyrazem "RODZINA".
3. Napisz jak przedstawieni są bohaterowie:
Dzieci - kochające....
Kupiec (ojciec) - pracowity, tęskni za rodziną.......
Mama - tęskni.......
Zbójca- .......
4. Narysuję na podstawie tekstu komiks na kartce z bloku (praca na ocenę)
- do środy 01.04.2020 r. (proszę wysłać zdjęcie pracy)
2. Wtorek:
Temat:Co jest w życiu najważniejsze?
1. Przeczytaj tekst str. 248
2. Wyjaśnij w formie notatki, co jest najważniejszą wartością według autora.
3.
Wykonaj w zeszycie własną piramidę wartości
(maksymalnie 6-7 wartości) -
na samym szczycie umieść to,
co jest dla Ciebie najważniejsze.
3 -4. Środa i Czwartek: - temat na dwie godziny lekcyjne
Temat: Prasa w naszym życiu.
1. Zapoznam się z informacjami ze str. 271
2. Zapiszę do zeszytu "nową wiadomość" - gazety i czasopisma.
3.
Korzystając z wykresu "rodzaje prasy" zapisz tytuł gazety
lub
czasopisma, które masz w domu i napisz, co można w nim przeczytać,
(proszę wysłać zdjęcie pracy)
np:
"Tygodnik Nadwiślański" to tygodnik skierowany do dorosłych
czytelników.
Można w nim przeczytać informacje z regionu.
Są tam porady
kulinarne, ogłoszenia, informacje sportowe itd.
4. Wypisz osoby pracujące przy tworzeniu prasy.
5. Piątek:
Temat: Po co nam przydawki? (lekcja on-line) -
film na e-mailu wraz z formą zaliczenia ćwiczenia.
JĘZYK POLSKI KLASA V agat.z@wp.pl
22.06-25.06.2020
22.06
Temat: Charakterystyka Nel.
Narysuj w formie słoneczka zestaw cech, którymi wyróżniała się bohaterka powieści H. Sienkiewicza.
23.06
Temat: W afrykańskiej wiosce. (lekcja on-line)
24.06
Temat:Podsumowanie lektury. (karta pracy zostanie przesłana na e-mail)
25.06
Temat: Niech żyją wakacje :)
Drodzy Uczniowie przygotujcie podręczniki oraz lekturę do zwrotu 22 czerwca
(będę w szkole od godz.9:00)
15.06.2020 r.
Temat: Poznajemy postać Stasia Tarkowskiego.
Na podstawie rozdziału I napisz informacje o bohaterze:
1.
Przedstawienie postaci (ile ma lat, gdzie się urodził, kilka słów o
rodzinie, co oznacza wyrażenie "Staś - dzieckiem pustyni"?
2. Wygląd zewnętrzny bohatera.
3. Jakie ma umiejętności i czym się interesuje.
22.06. 2020 r.
Temat: Charakterystyka Stasia Tarkowskiego. (zdjęcie pracy).
Na podstawie przeczytanej lektury napisz jakie cechy charakteryzowały chłopca, a każdą cechę uzasadnij przykładem.
(pracę możesz wykonać w dowolnej formie - tabelka, opis, grafika)
Tematy: 8.06- 10.06
Tematy 01-05. 06. 2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Jak przygoda, to tylko w Afryce.
Opisz w zeszycie jedną z przygód Stasia i Nel. (proszę o przesłanie zdjęcia pracy).
WTOREK:
Temat: Afrykańskie pejzaże. (lekcja on-line)
ŚRODA:
Temat: Cuda Afryki.
Karta pracy zostanie przesłana na e-maila.Tematy 01-05. 06. 2020 r.
LEKTURA OD 8 maja
PONIEDZIAŁEK
Temat: Interaktywne ćwiczenia ortograficzne.
Wykonajcie podane ćwiczenia. Wystarczy kliknąć w link.
1. Krainy geograficzne:
2. Ruletka – rz wymienne:
3. Zasady pisowni z przykładami:
4. Uporządkuj wyrazy w zdaniu:
5. Wstaw poprawnie napisane brakujące słowo:
WTOREK
Temat: Cechy rodzajów literackich (lekcja online).
ŚRODA
Temat: Poznajemy biografię H. Sienkiewicza.
Temat: Poznajemy biografię H. Sienkiewicza.
Zapiszcie w zeszycie kilka zdań o życiu pisarza.
CZWARTEK
Temat: Elementy świata przedstawionego.
Zapiszcie
w formie słoneczka notatkę - wszystkie elemnety świata przedstawionego
(czas wydarzeń, miejsce wydarzeń, bohaterowie, narrator, narracja).
PIĄTEK
Temat: Lekcja wprowadzająca do lektury "W pustyni i w puszczy". (on-line).
25-29.05.2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Z okazji Dnia Matki...
Napisz w zeszycie piękne życzenia dla swojej mamy. Swoją pracę możesz ozdobić.
(zdjęcie pracy do 26.05)
WTOREK:
Temat: Podmiot domyślny i szeregowy (lekcja online).
ŚRODA:
Temat: Rodzaje podmiotu - ćwiczenia.
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń ćw. 6,7,8 str.48
CZWARTEK:
Temat: Baśń - powtórzenie.
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń polecenia.
str.141 (przeczytaj tekst) ćw. 7,8,9
PIĄTEK: Epika, liryka, dramat - cechy rodzajów literackich (lekcja online)
18-22.05
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Dedykacja - ćwiczenia.
Wykonajcie w zeszycie ćwiczeń zad.2,3,4,5 str.135
WTOREK:
Temat: Zdania złożone podrzędnie. (lekcja on-line)
ŚRODA, CZWARTEK:
Temat: Wiosna wokół nas.
Twoim zadaniem jest wykonanie fotografii wiosennego krajobrazu -
może być Twój ogródek, pole łąka za domem, staw itp.
i opisanie tej ilustracji. Zdjęcie wraz z opisem prześlij
na mojego e-maila do 26 maja.
PIĄTEK:
Temat: Przecinek w zdaniu złożonym. (lekcja on-line)
11.05-15.05. 2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Jak napisać dedykację?
Przepisać
do zeszytu "Jak napisać dedykację?" (bez informacji o przydatnych
słowach)
oraz napisać swój przykład dedykacji str. 29
WTOREK:
Temat: Zdania złożone współrzędnie (lekcja on-line)
ŚRODA, CZWARTEK:
Temat: Kiedy mała, a kiedy wielka litera?
Przypomnienie wiadomości str. 319-321
Zeszyt ćwiczeń: ćw. 2,3,4,5,7,8 (korzystajcie z informacji z podręcznika oraz słownika ortograficznego).
PIĄTEK:
Temat: Zdania złożone podrzędnie (lekcja on-line)
04-08.05.2020 r.
PONIEDZIAŁEK
Temat: Czytamy tekst ze zrozumieniem.
Bardzo proszę o samodzielne wykonanie i przesłanie zdjęcia z odpowiedziami.
WTOREK
Temat: Związki wyrazów w zdaniu.
Lekcja on-line.
ŚRODA, CZWARTEK
Temat: Niezwykła tajemnica zamku.
Przeczytajcie tekst str. 307
Poszukaj w słowniku frazeologicznym (jeśli ktoś nie ma w wersji książkowej, podaję wersję on-line https://frazeologia.pl/) związków wyrazowych związanych ze strachem,
np: strach ma wielkie oczy i zapisz je w zeszycie. Wybierzcie te, których znaczenie rozumiecie.
PIĄTEK
Temat: Ćwiczenia sprawdzające znajomość części zdania.
-zajęcia on-line (szczegóły zaliczenia podam we wtorek podczas lekcji).27.04 - 30.04. 2020
1.PONIEDZIAŁEK
TEMAT: Ćwiczenia utrwalające pisownię "nie" z różnymi częściami mowy.
Zeszyt ćwiczeń: 2,3,4,7,8 str. 82
2. WTOREK
TEMAT: Jak wyrazy łączą się w zdaniu? - lekcja online
3. ŚRODA
TEMAT: Wyprawa pełna emocji.
Przeczytaj tekst str. 304 i ułóż krzyżówkę z hasłem PRZYGODA.
*Przy układaniu haseł i pytań do nich skorzystaj z przeczytanego tekstu. (zdjęcie pracy).
4. CZWARTEK
TEMAT: Jak zbudowana jest książka?
Należy przerysować ilustrację do zeszytu.
20.04-24.04.2020 r.
PONIEDZIAŁEK:
TEMAT: Dlaczego warto czytać książki?
Przeczytaj tekst str. 288
Napisz w zeszycie - jaką wartość ma czytanie książek? (notatka pod tematem).
WTOREK:
TEMAT: "Smak przygody" - budowa wiersza. (lekcja on-line)
ŚRODA:
TEMAT: "Martyna na dachu świata".
Przeczytaj tekst str. 302
Zapisz pod tematem "nową wiadomość" str. 303
Praca domowa: Napisz, jaki zakątek świata chciałbyś
odwiedzić i dlaczego. (zdjęcie pracy)
CZWARTEK:
TEMAT: Ćwiczymy ortografię.
Niech każdy wykona podane ćwiczenie ortograficzne,
aby utrwalić pisownię.
PIĄTEK:
TEMAT: Utrwalenie wiadomości o częściach zdania.(lekcja on-line)
Tematy z języka polskiego klasa 5 - 15.04-17.04.
Środa:
Temat: Kiedy używamy wielokropka?
Wpisz pod tematem "nową wiadomość" str.279
Wykonaj ćwiczenie 2 str. 279 - Ułóż trzy zdania,
w których użyjesz wielokropka.
Czwartek:
Temat: List mailowy - Jak zmieniło się moje życie
odkąd nie chodzę do szkoły.
Napiszcie
do mnie list, w którym opiszecie mi, jak spędzacie dzień?,
co się
zmieniło odkąd przestaliście chodzić do szkoły?
czy czegoś Wam brakuje? ,
a może coś zyskaliście dzięki tej sytuacji?
Czekam na Wasze
przemyślenia do niedzieli 19.04.2020 r.
Piątek:
Temat: Pisownia "nie" z różnymi częściami mowy (lekcja on-line).......................................................................................................................
Tematy zajęć z języka polskiego: 06-08.04. 2020 r.
Przypominam o przesyłaniu tylko i wyłącznie tych prac,
które są oznaczone podpisem "zdjęcie pracy". Dziękuję.
PONIEDZIAŁEK: Czy można żyć bez mediów?
Zapiszcie w zeszycie:
Media to środki masowego przekazu: telewizja, Internet, radio, prasa.
Służą do społecznego komunikowania się w szerokim zasięgu.
Zapisz
w tabeli korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z mediów
(po
jednej stronie co dzięki nim zyskujemy, a po drugiej stronie ich
negatywne skutki)
- (zdjęcie pracy)
WTOREK: Ćwiczenia ortograficzne.
Dziś nie zapisujemy żadnych informacji pod tematem.
-wejdźcie na stronę Pisupisu.pl
-wybierzcie zakładkę "klasa 4"
-następnie wybierzcie zakładkę "ortografia ch i h" z
menu po lewej stronie (trzeba niżej zjechać kursorem.
-wykonajcie sobie dwa z zaproponowanych 13 ćwiczeń.
Miłej zabawy :)
ŚRODA: Czym dopełnić zdanie? - dopełnienie.
Lekcja zostanie nagrana i jak zawsze otrzymacie do niej link z opisem lekcji.
W
nawiasach podane są informację, którą pracę należy przesłać do mnie
w
dowolnej formie (e-mail, messenger, mms - do wyboru).
Jeśli nie ma
takiej informacji, proszę nie przesyłać.
Otrzymuję bardzo dużo
wiadomości z różnych miejsc pracy i ciężko
jest później wyselekcjonować
poszczególne osoby i ich prace.
Dziękuję:)
Tematy na kolejny tydzień : 30. 03 - 03. 04. 2020 r.
1. Poniedziałek:
Temat: Zabójca o wrażliwym sercu - "Powrót taty" A. Mickiewicza
1. Przeczytaj uważnie tekst str. 244
2. Wykonaj słoneczko skojarzeń z wyrazem "RODZINA".
3. Napisz jak przedstawieni są bohaterowie:
Dzieci - kochające....
Kupiec (ojciec) - pracowity, tęskni za rodziną.......
Mama - tęskni.......
Zbójca- .......
4. Narysuję na podstawie tekstu komiks na kartce z bloku (praca na ocenę)
- do środy 01.04.2020 r. (proszę wysłać zdjęcie pracy)
2. Wtorek:
Temat:Co jest w życiu najważniejsze?
1. Przeczytaj tekst str. 248
2. Wyjaśnij w formie notatki, co jest najważniejszą wartością według autora.
3.
Wykonaj w zeszycie własną piramidę wartości
(maksymalnie 6-7 wartości) -
na samym szczycie umieść to,
co jest dla Ciebie najważniejsze.
3 -4. Środa i Czwartek: - temat na dwie godziny lekcyjne
Temat: Prasa w naszym życiu.
1. Zapoznam się z informacjami ze str. 271
2. Zapiszę do zeszytu "nową wiadomość" - gazety i czasopisma.
3.
Korzystając z wykresu "rodzaje prasy" zapisz tytuł gazety
lub
czasopisma, które masz w domu i napisz, co można w nim przeczytać,
(proszę wysłać zdjęcie pracy)
np:
"Tygodnik Nadwiślański" to tygodnik skierowany do dorosłych
czytelników.
Można w nim przeczytać informacje z regionu.
Są tam porady
kulinarne, ogłoszenia, informacje sportowe itd.
4. Wypisz osoby pracujące przy tworzeniu prasy.
5. Piątek:
Temat: Po co nam przydawki? (lekcja on-line) -
23.03-27.03.2020 r
PONIEDZIAŁEK:
Temat: Pan przecinek przychodzi z wizytą.
Przepiszę do zeszytu "Nową wiadomość" str.221
Zrobię w zeszycie zad. 1,3 str. 221
WTOREK:
Temat: Opowiem, jak było...-opowiadanie odtwórcze.
Przepiszę do zeszytu informację "Celem opowiadania odtwórczego jest..."str. 226
Zad. Ułożę krótkie opowiadanie z dialogiem na podstawie ilustracji z zad.5 str.227
ŚRODA:
Temat: Główne części zdania - podmiot i orzeczenie.
Lekcja on-line (nagranie z omówieniem lekcji zostanie przesłane na e-maila rodziców
lub dziecka).
Przepiszę do zeszytu informacje o podmiocie i orzeczeniu str. 217
CZWARTEK:
Temat: Ćwiczymy pisownię "ch i h".
Przepiszę do zeszytu zasady pisowni str. 238
Zeszyt ćwiczeń (uczeń wybiera 4 - 5 ćwiczeń)
PIĄTEK:
Temat: Wykres zdania pojedynczego.
Lekcja on - line (nagranie z omówieniem lekcji zostanie przesłane na e-maila rodziców
lub dziecka).JĘZYK POLSKI - poprzedni materiał
16.03 – 20.03.2020 r.
PONIEDZIAŁEK : Tekst mitu „O Demeter i Persefonie” str. 208
Napisz plan wydarzeń na podstawie mitu (w zeszycie)
Odmień przez przypadki rzeczownik Hades ( w zeszycie)
WTOREK : Tekst mitu „O Syzyfie” str. 211
Wyjaśnij sformułowanie „syzyfowa praca” (w zeszycie)
Narysuj Syzyfa toczącego głaz pod górę (w zeszycie)
ŚRODA : Tekst mitu „O Heraklesie” str. 222
Wymień i krótko opiszę na czym polegały prace Heraklesa (w zeszycie).
CZWARTEK : Tekst mitu „O Tezeuszu i Ariadnie” str. 228
Napisz streszczenie tej opowieści (w zeszycie)
PIĄTEK :
Tekst mitu „O Dedalu i Ikarze” str. 232
Zapisz cechy Dedala i Ikara w formie tabeli lub słoneczka (w zeszycie).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz